Можливі специфікації:
Трансмісія
Двигун
- Стандарт - Евро6
- Стандарт-Cummins ISB 4,5 E6C 210 h (157 кВт)
Гібридна система
- Стандарт - тип: серійний
- Стандарт - тяговий двигун 120 кВт безперервної потужності
- Стандарт - генератор потужністю 145 кВт
- Стандарт - система накопичення енергії
Паливний бак
- Стандарт-200 літрів
- Варіант-310 літрів
Бак сечовини (AdBlue) - цистерна
Допоміжна система опалення
- Опція - додатковий обігрівач
- Опція - додатковий підігрівач біопалива з окремим баком Eberspächer
Шасі
Передній міст
- Стандарт - ZF незалежна підвіска
- Опція - жорсткий портальний міст ZF
Провідна вісь
- Стандарт - портальна вісь ZF
Центральна мастило
- Стандарт - центральна точка змащення на виході в шасі - тверде мастило
- Опція - центральна система мастила з самодіагностикою - напіврідке мастило
Кермове керування
Гальмо
- Стандарт - EBS (електронна гальмівна система), ABS (антиблокувальна гальмівна система), ASR (регулювання прискорення ковзання)
Додаткове гальмо
- Стандарт - електродинамічне гальмо (з рекуперацією енергії)
Система вирівнювання підвіски
- Стандарт - підвіска ECAS, опускання правого боку на 70 мм, підйом на 60 мм
Кузов
- Стандарт - нержавіюча сталь
Бічні панелі
- Стандарт - знімні бічні панелі і панелі колісних арок
Розташування дверей
- Опція-1-2-0
- Опція-2-2-0
- Опція-1-2-2
- Опція-2-2-2
Максимальна висота входу
- Стандарт - всі двері-320 мм
Рампа доступу
- Стандарт - пандус для інвалідного візка біля 2-го входу, розміщений і прибраний вручну
Пасажирська місткість
- Стандарт - макс. 37 + 1 (залежно від специфікації)
Електрична інсталяція
- Стандарт - електрична установка на основі системи CAN-Bus