Скарги та пропозиції

Якість обслуговування клієнтів — запорука успішного та ефективного функціонування «АВТЕК», а також підтримання його позитивного іміджу серед клієнтів, контрагентів і регуляторних органів. Одним із ключових інструментів, що дозволяють «АВТЕК» оцінювати рівень сервісу, є система отримання зворотного зв’язку, яка включає управління скаргами та запитами клієнтів.

Працівники, клієнти, партнери «АВТЕК» та інші зацікавлені особи можуть повідомити про недоліки в обслуговуванні або інші ситуації, що потребують врегулювання. Усі звернення своєчасно та належним чином опрацьовуються уповноваженим підрозділом «АВТЕК».

Яку інформацію ми очікуємо від вас?

Будь ласка, вкажіть у формі якомога більше деталей, щоб ми могли провести детальний та всебічний аналіз описаної ситуації. Наприклад, якщо скарга стосується:

  • Укладених договорів — вкажіть номер і дату його укладення.
  • Телефонних розмов — вкажіть дату, номер телефону та ім’я оператора.

Що відбувається після відправлення скарги?

Ваша скарга потрапить до профільного підрозділу для аналізу та опрацювання. Ми зобов’язуємося об’єктивно та всебічно розглянути обставини та зауваження. За результатами розгляду вашої скарги ми підготуємо розгорнуту відповідь по суті питання.

Як ви отримаєте відповідь?

Відповідь на скаргу буде надіслано на електронну адресу, вказану вами у формі. Якщо вам потрібна телефонна розмова, будь ласка, вкажіть це у тексті звернення разом із номером телефону.