Конструкція складається з:
- Шасі напівпричепа (нижня рама)
- Кузов
- Задні двері
- Верхня кришка
- Система розвантаження з виштовхувачем
- Дизельний силовий агрегат (додаткова позиція, але включена в цю пропозицію)
- Задні двері оснащені спеціальним герметичним гумовим ущільнювачем між задніми дверима і кузовом; 2 гідроциліндрами для підйому і опускання, додатково ще 2 механічними запірними пристроями для герметичного з'єднання між задніми дверима і кузовом, а також ще 1 гідроциліндром під нижніми дверима для додаткового блокування задніх дверей.
ВИВАНТАЖЕННЯ ВІДХОДІВ:
- Цикл розвантаження займає мінімум часу – 4 хвилини 30 секунд;
- Запірний циліндр – Ø63 мм x Ø35 мм, 2 шт.;
- Запірний циліндр, максимальний робочий тиск 80 бар;
- Головний циліндр виштовхувача – Ø160 мм x Ø100 мм;
- Виштовхувач (панель) системи розвантаження поступово переміщається (поетапно) і розрахований на максимальний робочий тиск 190 бар. Середній робочий тиск 170 бар;
- Виштовхувач всередині кузова
Передня (верхня) кришка (Зона завантаження відходів):
- Знаходиться у верхній частині кузова спереду;
- Марка сталі - St-52 (S355JR) / 3 мм;
- Гідроциліндр верхньої кришки – Ø63 мм x Ø35 мм x 1 (один) циліндр подвійної дії;
- Полімерні панелі 20x40x150 мм – 8 штук;
- Гідроциліндр верхньої кришки максимальний тиск 80 бар.
ГІДРАВЛІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ:
- Передній гідравлічний розподільний клапан
- Головний запобіжний клапан
Гідроциліндри / всі циліндри гідравлічні:
- 2 шт. для задніх дверей,
- 1 шт. для блокування дверей під задніми дверима,
- 1 шт. для відкриття і закриття верхньої кришки в зоні завантаження відходів,
- 1 шт. для виштовхувача системи розвантаження відходів,
- 2 шт. для запірного циліндра виштовхувача для поетапного розвантаження відходів
- додатково 2 шт. для гідравлічного врівноваження задніх ніжок / стійок
- При такій компоновці, всього 9 шт. гідравлічних циліндрів.
- Внутрішній діаметр всіх циліндрів відповідає стандарту DIN 2391 / C-St-52;
Гідравлічні рукава:
- всі рукава високого тиску для гідравлічного масла мають приблизний коефіцієнт опору продавлювання в 4 рази більше, ніж робочий тиск даної системи
Труби і отвори для гідравлічних циліндрів
ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН:
(Додаткова позиція, але включена в цю пропозицію)
- Двигун / мотор потужністю мінімум 50кВт європейської торгової марки мінімум Євро-5 (або як опція – двигун турецької торгової марки мінімум Євро-3 згідно з нормативними вимогами імпортує країни)
- Водяний охолоджувач з радіатором
- Стартер
- Генератор
- Тип палива – дизельне
- Швидкість обертання дизельного двигуна - 1500 об./хв
- Витрата масла-90 л / хв
ЗАБАРВЛЕННЯ:
Після піскоструминної обробки поверхні і нанесення грунтовки в 2 шари, вся поверхня повністю забарвлюється з нанесенням остаточного шару фарби обраного кольору; Код по каталогу RAL. (Остаточне забарвлення матеріалами торгової марки BASF.)
Зверніть увагу на те, що вищевказані технічні характеристики і розміри можуть бути змінені виробником, при необхідності.
Навчання персоналу: навчання персоналу може бути проведено на заводі компанії Hidro-Mak в Стамбулі без будь-якої додаткової оплати (3 або 4 дні).
Гарантія:
- 2 роки гарантії на виробничі дефекти конструкції / кузова
- 1 рік гарантії на виробничі дефекти гідравлічних деталей. Гарантія на електрообладнання протягом зазначеного терміну служби (максимум 1 рік).