Можливі специфікації:
Двигун
Стандарт - електрична портальна вісь ZF AVE130 2x110 кВт
Опція - асинхронний двигун 160 кВт
Тягові батареї
Стандарт - літій-іонний (ємність залежить від специфікації)
Стандарт - робота до 24 годин (в залежності від ємності акумулятора і системи зарядки)
Система зарядки
Стандарт - плагін
Опція - пантограф
Шасі
Передній міст
Стандарт - ZF незалежна підвіска
Опція - жорсткий портальний міст ZF
Провідна вісь
Стандарт - портальний міст ZF з вбудованими електродвигунами
Опція - портальна вісь ZF
Центральна мастило
Стандарт - центральна точка змащення на виході в шасі-тверде мастило
Опція - центральна система мастила з самодіагностикою - напіврідке мастило
Кермове керування
Стандарт - ZF Сервоком
Гальмівний контур
Опція - EBS (електронна гальмівна система), ABS (антиблокувальна гальмівна система), ASR (регулювання прискорення ковзання), ESC (електронна система стабілізації)
Система вирівнювання підвіски
Стандарт - пневматична підвіска ECAS з функцією опускання правого боку, опускання і підйому шини, опускання правого боку на 70 мм, підйому приблизно на 60 мм
Кузов
Рамка кузова
Стандарт - нержавіюча сталь
Бічні панелі
Стандарт - знімні бічні панелі і панелі колісних арок
Розташування дверей
- Опція-1-2-0
- Опція-2-2-0
- Опція-1-2-2
- Опція-2-2-2
Максимальна висота входу
Стандарт - всі двері-320 мм
Рампа доступу
Стандарт - пандус для інвалідного візка біля 2-го входу, розміщений і прибраний вручну
Пасажирська місткість
Стандарт - макс. 37 + 1 (залежно від розташування дверей і батарей)