Додаткове обладнання
Можливі специфікації:
Система трансмісії
- Опція – MEDCOM ANT 175-600 (IGBT), асинхронний 6-полюсний двигун потужністю 175 кВт
- Опція – Škoda BlueDrive( IGBT), асинхронний 4-полюсний двигун потужністю 160 кВт
Резервне джерело живлення
Стандарт - система накопичення енергії (акумулятори / суперконденсатори)
Колектори електричного струму
- Стандарт – механічний пантограф з ручним керуванням
- Опція – напівавтоматичний або автоматичний пантограф
Провідна вісь
Стандарт - портальна вісь ZF
Центральна мастило
- Стандарт – центральна точка змащення на виході в шасі-мастило
- Опція – центральна система мастила з самодіагностикою – напіврідке мастило
Кермове керування
Стандарт – ZF Servocom
Гальмівна система
- Стандарт – EBS (електронна гальмівна система), ABS (антиблокувальна гальмівна система), ASR (регулювання прискорення ковзання)
- Система вирівнювання підвіски:
- Стандарт – пневматична підвіска ECAS з функцією опускання правого боку на 70 мм, функція підйому приблизно на 60 мм
- Опція – пневматична підвіска ECAS з функцією нахилу, підйом на 60 мм, опускання на 70 мм
Кузов
Стандарт – нержавіюча сталь
Бічні панелі
Стандарт – знімні бічні панелі і панелі колісних арок
Розташування дверей
- Опція-1-2-2
- Опція-2-2-2
- Опція-1-2-2-2
- Опція-2-2-2-2
Максимальна висота входу
Стандарт – всі двері – 320 мм
Рампа доступу
Стандарт-пандус для інвалідного візка біля 2-го входу, розміщений і прибраний вручну
Кількість місць для сидіння
Стандартний – макс. 52 +1
Кондиціонер в кабіні водія
Опція-кондиціонер з електричним компресором
Кондиціонер в салоні
Опція – механічний привід
Система вентиляції
Стандарт – двосторонній (видувна і витяжна установка)
Дахові люки
Стандартний-електричний
Система обігріву салону
- Стандарт-нагрівання води, електричний водонагрівач TJ40.3 (40 кВт), конвекторні нагрівачі, 2-ступінчасті повітродувки
- Опція-електричні 1-ступінчасті повітродувки
Електрична інсталяція
Стандарт – електрична система на основі CAN-BUS