ТЕХНІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
Тип кузова
Виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі AISI 316Ti (DIN 1.4571); люк для заповнення або вивантаження відповідає стандарту EN 14025 в кожному відсіку; розділені хвилерізами, встановленими відповідно до стандарту EN 14025 для зручності очищення, з похилою конструкцією для запобігання утримання рідини в цистерні, відповідають стандарту EN 14025, з корпусом циліндричного перетину відповідно до AD4 L4BH
Шасі
Виготовлений з високоякісної і високоміцної нержавіючої сталі AISI 304 (DIN 1.4301), має два спеціальних екструдованих коробкових профілі з підвищеною міцністю і спеціально розробленим поперечним з'єднанням з нержавіючої сталі. Електрополірування застосовується відповідно до стандартів ISO 15730: 2000 забезпечує надійний протикорозійний захист, зовнішню красу і блиск поверхні. Поверхневий блиск захищає зовнішній вигляд протягом довгих років. Крихкість водню усунена
Гальмівна система
Двоконтурна електропневматична гальмівна система з системою антиблокування WABCO EBS 2S / 2M відповідно до Правил ЄЕК
Розмір шин
385/65 R 22.5
Осі
Осі BPW з пневматичною підвіскою і дисковими гальмами, вантажопідйомністю 3 x 9 тонн
Електрична система
Освітлювальна система ASPÖCK Europoint III з 24 В світлодіодною бічною лампою і 2x7 і 1x15-контактними роз'ємами відповідно до Правил ЄЕК ООН R48 і законодавства ADR
ZTBHD
1 секційна цистерна місткістю 30000 л
Кількість відсіків
1 відсік
ZTCSV
Оснащений ручним дросельним клапаном марки Fortvale з номінальним діаметром DN80 відповідно до стандарту EN14432
Тримач шланга
Тримач рукавів з ПВХ, який може тримати рукави завдовжки 6000 мм розміром 1 x DN 150
ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ
Навантаження на вісь
27 000 кг
Гранична допустиме навантаження
12 000 кг
Повна маса
34 000 кг