Двигун IVECO F1C, R4, EURO-5 (146 к. с. (107 кВт / 350 Нм, Об'єм-3,0 л)
> КПП 6S 2840
> Число місць для сидіння, чол– 24+1+1
> Електрообладнання: 12V, генератор збільшеної потужності 140А, АКБ 110 А/год
> Тахограф цифровий
> Іммобілайзер
> Аудіопідготовка
> Підвіска: - передня-торсіонна незалежна, зі стабілізатором поперечної стійкості, - Задня-Пневмопідвіска, зі стабілізатором поперечної стійкості
> Гальмівна система: оснащується гідравлічною системою ESP9 з активними датчиками і і дисковими гальмами на всіх осях. Система ESP9 включає в себе:
ABS-Антиблокувальна система. Запобігає блокування коліс при гальмуванні.
EDB-електронна система розподілу гальмівних зусиль. Розподіляє гальмівне зусилля між передніми і задніми колесами.
ASR-протибуксувальна система. Управляє двигуном і гальмами для запобігання пробуксовки коліс.
MSR-Система регулювання гальмування двигуном. Регулює обороти і гальмування двигуном при відпуску педалі газу.
ESP-електронна система стабілізації. Пригальмовує кожне колесо окремо і знижує обороти двигуна при втраті автомобілем стійкості.
HBA-гідравлічна система допомоги при гальмуванні. Збільшує тиск в гальмівній системі при екстреному гальмуванні.
Hill Holder-Система допомоги при рушанні на підйомі. Активує гальма для утримання машини при рушанні з місця на підйомі.
LAC-адаптивна система оцінки маси автомобіля. Розпізнає розподіл вантажу в поздовжньому напрямку.
TSM-Система запобігання розгойдування причепа. Визначає наявність причепа і відповідним чином адаптує роботу системи ESP.
HRB-Гідросистема для підвищення гальмівного зусилля на задніх колесах. Підвищує гальмівне зусилля на задній осі при екстреному гальмуванні.
HFC - система компенсації зменшення ефективності гальм. Визначає і компенсує зниження ефективності гальм.
RMI&ROM-Система контролю початку перекидання і його запобігання. Запобігає перекиданню автомобіля в екстреній ситуації.
> Колеса / Шини: Колісні диски сталеві, 225/75 R16, включаючи запасне колесо
> Кермове керування:
з гідропідсилювачем, травмобезпечна рульова колонка
> Пасажирські двері: одна одностулкова в базі і одна аварійна в задньому звисі. Привід дверей: передня-електричний, задня – механічний.
> Пасажирські сидіння: м'які з триточковими ременями безпеки
Речові полиці: розташовані над сидіннями
> Обладнання кабіни водія: сидіння на пневмопідвісці (рег.в 3-х напр.) з ременем безпеки, тахограф цифровий, Фронтальний обігрівач, Бортовий комп. російською мовою.
> Кондиціонер
> DVD-система-1 монітор
> wi-fi роутер
> Місце гіда