АВТЕК – это большая и активно развивающаяся компания и нам важно, чтобы у нас работали сильные специалисты. Для того, чтобы стать частью нашей команды, отправьте свое резюме на электронный адрес personal@avtek.ua
Не забудьте указать, на какую должность Вы претендуете и мы обязательно рассмотрим Ваше резюме.
Основні обов’язки:
- Правове забезпечення діяльності підприємства;
- Управління юридичним відділом;
- Правове забезпечення інвестиційних проектів, проведення юридичного due diligence і підготовка заключень при покупці різного виду активів;
- Участь у підготовці висновків щодо планування оподаткування операцій з активами;
- Супровід діяльності інституту спільного інвестування;
- Супровід взаємодії з реєстраційними агентами нерезидентних компаній;
- Договірна робота (договору поставки, ЗЕД, посередницькі, з цінними паперами, з нерухомістю, будівництво, кредитні, іпотечні);
- Претензійно-позовна робота;
- Аналіз правомірності вимог правоохоронних і контролюючих органів.
Вимоги:
- Вища юридична освіта;
- Юридична практика більше 7 років;
- Наявність адвокатського посвідчення;
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
- Обов'язковий управлінський досвід;
- Хороші навички управління персоналом (не менше 2-х осіб);
- Обов'язковий досвід роботи з контролюючими органами;
- Досвід представництва в судах, роботи з виконавчою службою;
- Знання податкового та корпоративного законодавства, договірного, трудового, адміністративного, земельного права, зовнішньоекономічної діяльності;
- Досвід роботи з нерухомістю (будівництво, оренда);
- Знання міжнародного права;
- Розмовна англійська (не нижче рівня Upper intermediate).
Особисті якості:
- Аналітичний склад розуму і структурне мислення;
- Орієнтація на результат;
- Уважність до деталей;
- Сильний навик делегування;
- Вміння самостійно знаходити рішення в складних ситуаціях;
- Клієнтоорієнтованість щодо внутрішніх клієнтів компанії;
- Вміння працювати з ризиками, прогнозування;
- Рішучість, вміння відстоювати свої інтереси.
- Висока стійкість до стресів;
- Прагнення до розвитку.
Умови роботи:
- ЗП за домовленістю;
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
- Графік роботи стандартний, пн-пт з 9:00 до 18:00;
- Офіс знаходиться на Південній Борщагівці за адресою: вул. Пшенична, 9, БЦ «Автек» зручна транспортна розв'язка - поруч зупинка міської та приміської електрички «Борщагівка», а також трамваю зупинка. вул. Сім'ї Сосніних), корпоративний автобус від ст.м. «Святошин»;
P. S. Вакансія Юрисконсульта відсутня.
Aftersales Director(Service & Spare Parts)
Обязанности:
- Управление подразделением, планирование работы и бюджетирование aftersales компании;
- Построение эффективной системы послепродажного обслуживания и ремонта автомобилей;
- Разработка и реализация стратегии развития сервисной сети, единых стандартов обслуживания, в том числе с использованием современных технологий и инструментов в области ИТ и маркетинга;
- Выполнение финансовых показателей в области сервисного обслуживания техники;
- Выполнение условий дилерских соглашений в части послепродажного обслуживания автомобилей. Поддержание требований и стандартов работы производителей;
- Взаимодействие с производителями и импортерами;
- Обеспечение технической поддержки и обучения дилерской сети АВТЕК;
- Ведение переговоров с ключевыми клиентами и партнерами;
- Достижение эффективного взаимодействия между сопряженными с aftersales подразделениями.
Требования:
- Высшее образование (техническое, экономическое);
- Управленческий опыт работы в автомобильном бизнесе от 3 лет;
- ПК – уверенный пользователь;
- Активная жизненная позиция. Способность работать автономно, самостоятельно принимать решения, управлять командой.
- Наличие развитых коммуникативных компетенций, стратегическое мышление.