Вакансии

АВТЕК – это большая и активно развивающаяся компания и нам важно, чтобы у нас работали сильные специалисты. Для того, чтобы стать частью нашей команды, отправьте свое резюме на электронный адрес personal@avtek.ua

Не забудьте указать, на какую должность Вы претендуете и мы обязательно рассмотрим Ваше резюме.

Керівник юридичного відділу

Основні обов’язки:

  • Правове забезпечення діяльності підприємства;
  • Управління юридичним відділом;
  • Правове забезпечення інвестиційних проектів, проведення  юридичного due diligence і підготовка заключень при покупці різного виду активів;
  • Участь у підготовці висновків щодо планування оподаткування операцій з активами;
  • Супровід діяльності інституту спільного інвестування;
  • Супровід взаємодії з реєстраційними агентами нерезидентних компаній;
  • Договірна робота (договору поставки, ЗЕД, посередницькі, з цінними паперами, з нерухомістю, будівництво, кредитні, іпотечні);
  • Претензійно-позовна робота;
  • Аналіз правомірності вимог правоохоронних і контролюючих органів.

Вимоги:

  • Вища юридична освіта;
  • Юридична практика більше 7 років;
  • Наявність адвокатського посвідчення;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
  • Обов'язковий управлінський досвід;
  • Хороші навички управління персоналом (не менше 2-х осіб);
  • Обов'язковий досвід роботи з контролюючими органами;
  • Досвід представництва в судах, роботи з виконавчою службою;
  • Знання податкового та корпоративного законодавства, договірного, трудового, адміністративного, земельного права, зовнішньоекономічної діяльності;
  • Досвід роботи з нерухомістю (будівництво, оренда);
  • Знання міжнародного права;
  • Розмовна англійська (не нижче рівня Upper intermediate).

Особисті якості:

  • Аналітичний склад розуму і структурне мислення;
  • Орієнтація на результат;
  • Уважність до деталей;
  • Сильний навик делегування;
  • Вміння самостійно знаходити рішення в складних ситуаціях;
  • Клієнтоорієнтованість щодо внутрішніх клієнтів компанії;
  • Вміння працювати з ризиками, прогнозування;
  • Рішучість, вміння відстоювати свої інтереси.
  • Висока стійкість до стресів;
  • Прагнення до розвитку.

Умови роботи:

  • ЗП за домовленістю;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Графік роботи стандартний, пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • Офіс знаходиться на Південній Борщагівці за адресою: вул. Пшенична, 9, БЦ «Автек» зручна транспортна розв'язка - поруч зупинка міської та приміської електрички «Борщагівка», а також трамваю зупинка. вул. Сім'ї Сосніних), корпоративний автобус від ст.м. «Святошин»;

P. S. Вакансія Юрисконсульта відсутня.

 

Керівник філії в м Дніпро.

Продаж запасних частин і комплектуючих до вантажних автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва.

Функціональні обов'язки:

DniproBranch
  • Організація роботи філії (офіс + склад);
  • Участь в розробці та реалізація стратегії розвитку діяльності підприємства в регіоні.
  • Управління продажами: формування планів і контроль їх виконання, розробка методів просування продукції, розвиток клієнтської мережі;
  • Формування, управління та контроль командою торгових представників;
  • Організація і навчання нових співробітників;
  • Проведення ключових переговорів, при необхідності виїзд спільно з торговим представником на зустріч до клієнта;
  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Регулярне надання звітності.

Вимоги:

  • Вища освіта (економічна, технічна);
  • Досвід активних продажів в сфері запасних частин імпортної та вітчизняної техніки, шини, АКБ, ПММ;
  • Знання ринку групи товару;
  • Досвід ведення успішних переговорів;
  • Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook), 1С;
  • Лідерство. Енергія. Хороші комунікативні навички. Відповідальність. Технічна ерудиція.
  • Наявність автомобіля.

 

Умови роботи:

  • Графік роботи: повний робочий день з 9:00 до 18:00 (офіс), відрядження;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Система оплати: оклад + система бонусів.
  • Можливості для реалізації особистого професійного потенціалу;

Надсилайте Ваші резюме із зазначенням вакансії, на яку Ви претендуєте і побажанням по рівню заробітної плати.

Aftersales Director(Service & Spare Parts)

Обязанности:

  • Управление подразделением, планирование работы и бюджетирование aftersales компании;
  • Построение эффективной системы послепродажного обслуживания и ремонта автомобилей;
  • Разработка и реализация стратегии развития сервисной сети, единых стандартов обслуживания, в том числе с использованием современных технологий и инструментов в области ИТ и маркетинга;
  • Выполнение финансовых показателей в области сервисного обслуживания техники;
  • Выполнение условий дилерских соглашений в части послепродажного обслуживания автомобилей. Поддержание требований и стандартов работы производителей;
  • Взаимодействие с производителями и импортерами;
  • Обеспечение технической поддержки и обучения дилерской сети АВТЕК;
  • Ведение переговоров с ключевыми клиентами и партнерами;
  • Достижение эффективного взаимодействия между сопряженными с aftersales подразделениями.

 
Требования:

  • Высшее образование (техническое, экономическое);
  • Управленческий опыт работы в автомобильном бизнесе от 3 лет;
  • ПК – уверенный пользователь;
  • Активная жизненная позиция. Способность работать автономно, самостоятельно принимать решения, управлять командой.
  • Наличие развитых коммуникативных компетенций, стратегическое мышление.