Разбрасыватели RASCO
Про те, що сани готують влітку, а віз взимку знає будь-який школяр. А те, що снігоприбиральну техніку треба готувати заздалегідь знають лише найдосвідченіші та найуспішніші господарники. Наші клієнти саме такі. Спеціально для них ми підготували цей матеріал про новинку від фірми RASCO – розкидачі з новою технологією slurry (краще не перекладати).
Розкидачі RASCO завжди проектувалися з урахуванням численних відмінностей у технології розкидання та кліматичних умов, з якими стикаються компанії ЖКГ по всьому світу.
Асортименти продукції RASCO включає широкий асортимент розкидачів для всіх типів транспортних засобів. Від вантажівок до багатофункціональних транспортних засобів, тракторів та робочих машин. Технології розкидання адаптовані до конкретного ринку, погодних та кліматичних умов.
Існує три основні типи технологій розкидання:
1️⃣ Сухе розкидання – розбризкування сіллю, щебенем або піском
1️⃣ Сухе розкидання – розбризкування сіллю, щебенем або піском
2️⃣ Попереднє вологе нанесення – сіль (NaCl, а також MgCl2) або сечовина зволожується перед нанесенням для досягнення кращого зчеплення з поверхнею.
3️⃣ Рідкісне нанесення (Direct Liquid Application -DLA) – найчастіше використовуються розчини сечовини або розчини хлоридів натрію, кальцію або магнію; рідкі посипання забезпечують найбільш ефективне посипання в порівнянні з двома іншими типами за рахунок більшої ефективності використовуваного посипального матеріалу, кращого зчеплення з дорогою, вищої швидкості посипання і т.д.
Зі зміною клімату також потрібна адаптація технологій внесення. Насамперед це включає адаптацію до нових погодних умов у різних географічних районах (наприклад, меншій кількості снігу або більш коротких періодів сильних снігопадів). Також йдеться про зниження негативного впливу на довкілля. Насамперед за рахунок покращення зчеплення насипного матеріалу з поверхнею або оптимізації схеми розкидання (з найменшими можливими втратами). Все це призводить до меншого споживання солі, що в результаті знижує витрати. 🚩
Розкидачі RASCO завжди розроблялися з урахуванням численних відмінностей у технології розкидання та кліматичних умов, з якими стикаються компанії із зимового обслуговування по всьому світу. RASCO також розробляє розкидувачі спеціального призначення для адаптації до конкретних потреб клієнтів на вимогливих ринках.
Відповідно, RASCO нещодавно почала пропонувати розкидачі із так званою технологією slurry. Для створення slurry велика сіль із бака для сухого внесення змішується з водою з бака з рідким реагентом. Процес змішування відбувається у високошвидкісному змішувачі, вбудованому у вихідний лоток розкидача. Він забезпечує більш високу залишкову мінералізацію, ніж інші відомі методи боротьби з зледенінням, та краще зчеплення із дорожнім покриттям. Оскільки це комбінація сухого (великозерниста сіль) і рідкого (вода) внесення, slurry може бути класифікована як різновид попереднього вологого внесення.
Основне різницю між slurry. та іншими методами попереднього вологого внесення полягає в тому, що бак для рідини розкидача містить лише воду. Це означає, що не потрібні додаткові інвестиції в обладнання для підготовки розсолу.
Порівняно зі стандартним методом попереднього вологого внесення розчин є більш гомогенізованою сумішшю, яка краще прилипає до поверхні, а це означає, що розподіл здійснюється з меншими втратами матеріалу, що розподіляється. Крім того, slurry має більш високу залишкову мінералізацію. Це також призводить до економії витрати солі (наприклад, при тій же конфігурації розкидачу та параметрах розкидання економія солі при використанні slurry може бути до 8,6% нижче, ніж при класичному вологому попередньому розкиданні F-30). Все це призводить до економії бюджету на закупівлю солі та робить технологію більш екологічною.
Залежно від кліматичної зони значну частину операцій із внесення, що проводяться з попереднім зволоженням або посипанням рідиною, можна замінити внесенням slurry. У середньоєвропейській кліматичній зоні, як у нас, наприклад, це можливо до 80% випадків.
Технологія ефективна за будь-яких температур доріг, навіть на замерзлих дорогах або дорогах з великою кількістю льоду. Однак через чисту воду в ємностях slurry не рекомендується використовувати при температурі повітря нижче -3 °С (тоді замість води краще використовувати сольовий розчин).