Вантажні автомобілі, спецтехніка, пасажирський транспорт і трактори. Запчастини та сервіс.

НОВИЙ ТЯГАЧ FORD TRUCKS F-MAX

Представлено нову вантажівку-тягач Ford Trucks:

Переможець міжнародного конкурсу "Вантажівка року 2019"

Нова вантажівка Ford Trucks F-MAX готова запропонувати комфорт, потужність та ефективність, а також ультрасучасну технологію

Ford Trucks F-MAX - це абсолютно новий тягач, розроблений компанією Ford Otosan. Ця модель на виставці комерційного автотранспорту IAA 2018 у Ганновері завоювала почесний титул "International Truck of the Year" ("Міжнародна премія "Вантажівка року-2019").

Створенням Ford Trucks F-MAX упродовж 5 років займався інженерний центр Ford Otosan із 500 фахівців. Програма випробувань проходила в різних кліматичних умовах в 11 країнах, на лабораторні випробування витратили 15,5 тисячі годин, а загальний пробіг прототипів становив 5 млн км. Проект поглинув $500 млн.

Кабіна тягача з технологією сutting-edge відповідає найсуворішим стандартам аеродинаміки, ергономіки та дизайну.

Фари F-MAX стали яскравіше висвітлювати дорогу, також свої функції виконує допоміжне підсвічування на поворотах, світлодіодні ходові вогні та опціональні світлодіодні лампи у фарах. Кабіна завширшки 2,5 м із рівною підлогою створює затишне середовище для роботи та відпочинку екіпажу в далеких рейсах, а внутрішня висота кабіни 2,16 м дає змогу стояти на повний зріст.

Приладова панель з 8-дюймовим ТFT монітором бортового комп'ютера відображає різноманітну інформацію, починаючи від тиску в шинах, навколишньої температури і до оцінки дій водія.

 

Кнопки управління на багатофункціональному кермі зі шкіряним оздобленням дають змогу водієві гортати сторінки дисплея. 

У мультимедіа систему з сенсорним світлодіодним 7,2 дюймовим екраном вбудований навігатор, є вихід в інтернет і можливість підключення мобільних пристроїв за допомогою інтерфейсів Bluetooth і Apple CarPlay. 

До послуг водія комфортне сидіння, що налаштовується, зі зручним поперековим упором, високоякісною дихаючою оббивкою і діапазоном поздовжнього регулювання 260 мм.

У кабіні застосовано запатентовану систему багажних речових відсіків (airplane storage system) як у пасажирських авіалайнерах.

 

Верхня спальна полиця відкидається вгору під кутом 90°, нижнє ліжко з регульованим узголів'ям забезпечене великим і зручним матрацом. Шухляди літакового типу, розташовані над ліжком, місця для зберігання над лобовим склом і відсік із доступом зовні з обох боків автомобіля забезпечують вільне розміщення особистих речей екіпажу. За допомогою дистанційного пульта управління передбачена можливість керування внутрішнім освітленням як з водійського місця, так і з ліжка, а також наявні автоматичний клімат-контроль, міні-холодильник і кавоварка.

Наявність трьох ступенів кута відкриття дверей полегшує доступ до кабіни. Крім того, F-MAX має найкращі в класі показники віброакустичних параметрів і звукоізоляції в салоні завдяки високій жорсткості кабіни на крутіння, низькому рівню шуму двигуна та звукопоглинаючим матеріалам салону.

 

У моторному відсіку тягача розташувався рядний 6 циліндровий турбодизель Ford Ecotorq екологічного рівня Євро-6 робочим об'ємом 12,7 л і потужністю 500 к.с. Максимальний крутильний момент становить 2500 Нм, а гальмівна потужність - 400 кВт. У двигуні застосовано турбонаддув зі змінною геометрією, помпа і компресор із регульованою швидкістю роботи. Як опція доступний інтардер із гальмівною потужністю 1000 кВт.

Порівняно з попередником Ford Trucks F-MAX економічніший на 6%. У цьому заслуга E-APU технології, функції Eco-Roll (автоматичне включення "нейтралі" в коробці передач) і предикативного круїз-контролю (Max Cruise). В кінцевому підсумку загальні експлуатаційні витрати знижено на 7%. У парі з двигуном працює автоматична 12-ступінчаста коробка передач ZF ТraХоп, яка має два режими - Eco-Mode і Power-Mode. З такою агрегатною базою Ford Trucks F-MAX здатен працювати у складі автопоїзда повною масою 42 тонни.

На тягачі Ford Trucks F-MAX застосовано революційну технологію ConnectTruck. Вона дає змогу не тільки проводити віддалену діагностику всіх систем автомобіля. Пристрій аналізує топографію місцевості та дорожню обстановку й обирає оптимальну швидкість, що дає змогу зменшити витрату пального на 4%. Вантажівка укомплектована сучасними системами активної безпеки. Це адаптивний круїз-контроль (Adaptive Cruise Control), пристрій допомоги під час екстреного гальмування - Advanced Emergency Brake System, система допомоги під час старту на підйомі - Hill Launch Assist, система стеження за рухом по заданій смузі Lane Departure Warning і пристрій стабілізації ESC.